Voor mijn babydochter

Babydochter

Lief klein mensje. Lief klein meisje. Ik kan het wel honderd keer per dag zeggen: wat ben jij lief! Twee weken geleden werd je geboren. Wat een moment! Je grote broer en zus stonden al snel met rode wangetjes van opwinding aan ons bed. Daar was je dan, hun klein zusje. Negen maanden hadden ze naar je uitgekeken. En misschien stiekem nog wel langer dan dat. Bloot lag je tegen mij aan. Tien kleine teentjes, tien kleine vingertjes en een volmaakt gezichtje. Nu is aan ons de taak om je een goed leven te bezorgen!

Ik kan je niet beloven dat we geen ruzies zullen maken, dat je niet boos op me zult worden of andersom. Maar mijn eventuele boosheid zal nooit voortkomen uit verminderde liefde voor jou. Al sinds de dag dat we ontdekten dat jij groeide in mijn buik, houd ik namelijk ontzettend veel van je. En elke dag dat ik je beter leer kennen, word dit alleen maar meer. Ik hoop dat je zult opgroeien tot een zelfstandige trotse vrouw die altijd haar papa en mama zal weten te vinden wanneer nodig. Aan liefde zal het je niet ontbreken.

Als ik in je prachtige oogjes kijk, zie ik je papa. De man waar ik zielsveel van houd. Zo mooi! Ik ben blij. Ik ben gezegend met drie prachtige kinderen. Welkom lieverd!

2 gedachtes over “Voor mijn babydochter

Geef een reactie

