Help, mijn peuter wil oorbellen!

Oorbellen plakkers

Mijn dochter wil oorbellen. Waarom? Omdat mama ze heeft. Duidelijke taal, maar ze is pas 2 jaar! Gaatjes zijn voor mij en mijn man een absolute no-go nu ze nog zo jong is. Ze zal dus nog een paar jaar moeten wachten. Ik had volgens mij op haar leeftijd al wel gaatjes. De reden, althans zoals die mij is verteld: ik had als jong kind bijna geen haar op mijn hoofd (in ieder geval was er tot mijn tweede geen haar zichtbaar) en bruine rib(tuin)broeken en oranje met blauw gestreepte sweaters was de mode destijds. Oftewel, wie was dat leuke jongetje?!

Mijn dochter heeft het beter voor elkaar: een kast vol (stoere) meisjeskleding en mooie lange krullen op haar bolletje. Dit blijkt echter niet genoeg voor mijn diva in de dop. Ze bleef het elke dag wel vragen, en niet een keer!

Maar we hebben een oplossing gevonden. Ze heeft plakoorbellen. Deze vindt mama dubbel zo handig want dan kan ze ook alvast wennen aan het niet kwijtraken van de belletjes. En een paar met clips aan de achterkant voor feestjes! Met uiltjes. Want die zijn zoals ze het zelf zegt ‘wauw’.

Een gedachte over “Help, mijn peuter wil oorbellen!

Geef een reactie

